سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دسته بندی روان کننده های بتن و افزودنی های بتن

 

فوق روان کننده داریس

دسته بندی روان کننده ها:

روان کننده ها، فوق روان کننده ها و ابر روان کننده ها از دسته بندی های رایج برای گروه روان کننده ها در صنعت تولید افزودنی بتن می باشند که بسته به نوع مواد تشکیل دهنده و مورد مصرف به سه نسل تقسیم بندی می گردد. لیگنوسولفونات ها از مهمترین نوع روان کننده های نسل اول است که خاصیت دیرگیرکنندگی داشته و مقدار مصرف زیاد آن برای رسیدن به روانی های بالا به علت ایجاد حباب هوا و یا کاهش مقاومت فشاری بتن، از نقاط ضعف آن به شمار می رود. نفتالین و ملامین فرمالدهید دو نوع دیگر از روان کننده ها می باشند که به طور کلی به گروه فوق روان کننده ها شناخته شده اند و عموماً خاصیت زودگیر کنندگی دارند. اما جدیدترین نسل از روان کننده های بتن، فوق روان کننده و ابر روان کننده هایی بر پایه ی بنیان های استری یا اتری می باشند. ابر روان کننده پلی کربوکسیلات اتر به علت ایجاد خاصیت استریک هایندرنس بر روی ذرات سیمان، موجب پخش شدگی بهتر ذرات در مخلوط شده، از کلوخه شدن جلوگیری نموده و فرآیند آبگیری سیمان را بهبود می بخشد. فوق روان کننده های تولید شده بر پایه ی پلی کربوکسیلات اتر علاوه بر افزایش بسیار زیاد خاصیت روانی، موجب کاهش آب مصرفی در یک روانی ثابت شده و به علت ماهیت شیمیایی خود، کارایی بتن را تا مدت زمان طولانی تر حفظ می نماید.

توضیحات افزودنی بتن:

برای اولین بار در کشور، تولید بهترین و با صرفه ترین افزودنی بتن به طور اختصاصی و متناسب با نیاز هر پروژه. سیستم کنترل کیفیت دقیق و پیوسته ی خط تولید افزودنی بتن. اعزام کارشناس فنی مجرب جهت آموزش طریقه ی مصرف هر افزودنی و ارائه ی خدمات مشاوره ای لازم.

داریس آزما با شروع فعالیت های دیجیتالی و شروع فعالیت در سایت ماز ، رشد فزاینده در دیجیتال مارکتینگ داشته است و سبب رشد کسب و کار خود گردیده است.